Kupić Tymbark, czy soki regionalne? Czyli jak wychować turystę zafascynowanego Doliną Baryczy.

2019-01-24 00:00:00

Styczeń to czas dla biznesu turystycznego zajęty planowaniem, oraz podsumowaniem ostatniego roku. Dlatego właśnie to dobry okres na szkolenia, spotkania z harmonogramami w tle:)

Taki też charakter miało spotkanie z użytkownikami, kandydatami do Znaku Dolina Baryczy Poleca. Były ustalenia związane ze sprawozdawczością, aktualizacją oferty w serwisie dbpoleca. Dużo mówiliśmy też o współpracy między podmiotami ale i między poszczególnymi systemowymi rozwiązaniami pracującymi na rzecz Doliny Baryczy. Najważniejsze terminy z harmonogramu DBP to do 30 stycznia należy uaktualnić ofertę na stronie – ale trzeba pamiętać, że teraz każdą zmianę w ofercie musi zaakceptować opiekun Państwa z Kapituły - a ma na to 3 dni. Uzupełnienie sprawozdania do 21 lutego, a 22 marca informacja o nominacjach do Znaku. 25 kwietnia wręczenie certyfikatów. Ponieważ uczestnikom, bardzo spodobała się forma warsztatowa spotkań będziemy kontynuować tę ideę w 2019 roku i tak w lipcu 9tego - zapraszamy na takie warsztaty.
Po ustaleniu harmonogramów dotyczących funkcjonowania systemu Dolina Baryczy Poleca, przyszła pora na część praktyczną, którą omawiał Górecznik. Kilkanaście ton sprzedanych frytek w sezonie,  tysiące gości – tak można mówić o sukcesie Górecznika. Tomasz Wojciechowski wraz z Sebastianem Figajem odkryli tajniki promowania i pracy w branży hotelarskiej. Jak oni to robią, że są tak skuteczni?, że się tak dynamicznie rozwijają? KTO BYŁ  - mógł posłuchać i się dowiedzieć. Tomasz Wojciechowski opowiadał też jak skutecznie używać narzędzi internetowych, social media w promocji ale i o współpracy w ramach systemu. Bo wspieranie się, nawet w tej samej branży przynosi wymierne efekty – czego dowodem były działania na Góreczniku.
Mamy nadzieję, że spotkanie przyniosło wiele nowych inspiracji. Już teraz zapraszamy na następne, równie ciekawe.

Zasady uczestnictwa DBP

Prezentacja ze spotkania DBP 23.01.19