Kupić Tymbark, czy soki regionalne? Czyli jak wychować turystę zafascynowanego Doliną Baryczy.
Styczeń to czas dla biznesu turystycznego zajęty planowaniem, oraz podsumowaniem ostatniego roku. Dlatego właśnie to dobry okres na szkolenia, spotkania z harmonogramami w tle:)
Taki też charakter miało spotkanie z użytkownikami, kandydatami do Znaku Dolina Baryczy Poleca. Były ustalenia związane ze sprawozdawczością, aktualizacją oferty w serwisie dbpoleca. Dużo mówiliśmy też o współpracy między podmiotami ale i między poszczególnymi systemowymi rozwiązaniami pracującymi na rzecz Doliny Baryczy. Najważniejsze terminy z harmonogramu DBP to do 30 stycznia należy uaktualnić ofertę na stronie – ale trzeba pamiętać, że teraz każdą zmianę w ofercie musi zaakceptować opiekun Państwa z Kapituły - a ma na to 3 dni. Uzupełnienie sprawozdania do 21 lutego, a 22 marca informacja o nominacjach do Znaku. 25 kwietnia wręczenie certyfikatów. Ponieważ uczestnikom, bardzo spodobała się forma warsztatowa spotkań będziemy kontynuować tę ideę w 2019 roku i tak w lipcu 9tego - zapraszamy na takie warsztaty.
Po ustaleniu harmonogramów dotyczących funkcjonowania systemu Dolina Baryczy Poleca, przyszła pora na część praktyczną, którą omawiał Górecznik. Kilkanaście ton sprzedanych frytek w sezonie, tysiące gości – tak można mówić o sukcesie Górecznika. Tomasz Wojciechowski wraz z Sebastianem Figajem odkryli tajniki promowania i pracy w branży hotelarskiej. Jak oni to robią, że są tak skuteczni?, że się tak dynamicznie rozwijają? KTO BYŁ - mógł posłuchać i się dowiedzieć. Tomasz Wojciechowski opowiadał też jak skutecznie używać narzędzi internetowych, social media w promocji ale i o współpracy w ramach systemu. Bo wspieranie się, nawet w tej samej branży przynosi wymierne efekty – czego dowodem były działania na Góreczniku.
Mamy nadzieję, że spotkanie przyniosło wiele nowych inspiracji. Już teraz zapraszamy na następne, równie ciekawe.
Prezentacja ze spotkania DBP 23.01.19